donderdag 28 januari 2016

kerstkaart week 4

28-01-2016

Deze kerstkaart is mooi voor een man. Die houden wel van deze kleuren.
Het is op de foto niet zo goed te zien, maar het geheel is op een witte kaart gemat.
De rest spreekt voor zich lijkt mij.

Nu ik de foto zo zie lijkt de kaart een beetje kaal en vind ik het jammer dat ik de randen van de witte strook en het craftpapier niet gesponst heb. Volgende keer aan denken.....

Met deze kaart doe ik mee aan 52 weeks to Christmas week 4.
52 weeks to Christmas week 4 en de challenge: grote letters of cijfers op je kaart.



gebruikte materialen:
craftjapier: Boekenvoordeel
stans grote sterren en letters: My Favorite Things
kleine sterren: pons
washitape: Xenos
jute touw: Ludiec

16 opmerkingen:

  1. Wauw....wat een GAVE kaart heb je gemaakt Sylvia....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Sylvia!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaart, hou van de combinatie kraft/zwart en wit!


    grLOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf Sylvia, lekker stoere kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van dit soort kaarten: eenvoudig, niet te druk, .. Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sylvia
    Het is inderdaad een mooie stoere kerstkaart.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele gave kaart Sylvia! Leuk dat je meedoet met de 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een mooie stijlvolle kaart
    leuke combinatie van craft, zwart en wit
    heel mooi gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart! Ik vind hem erg stoer!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kleurencombinatie, het resultaat mag gezien worden. Enne... volgens mij kan dit kaartje ook voor vrouwen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind CAS best lastig, maar deze is mooi!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er goed uit! Lekker strak met een mooie kleuren combi!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van 52WTC!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gemaakt.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaart met een mooie kleurencombinatie! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen