zondag 8 januari 2017

welkom lief kleintje

08-01-2017

Op het blog van Lift Challenge staat weer een nieuwe uitdaging: liftchallenge-112.
Het is met inkleuren van stempels. Daar ben ik niet zo goed in, maar ik vind het wel erg leuk om te doen. Ik had een idee dat niet meer uit mijn hoofd wilde, dus ben ik aan de slag gegaan.

Dit is de kaart die ik heb gemaakt.
De beertjes zijn ingekleurd met Zig markers. Er omheen nog een schaduw aangebracht. Het strookje gemat op zwart cardstock wat alleen links en aan de bovenkant uitsteekt. Daaronder het lint bevestigd en dit verhoogd op de kaart geplakt.

Het is precies zo geworden als ik in gedachten had.



gebruikte materialen:
stempel beer en tekst: Marianne Design


Dit is de te liften kaart.



7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke lift Sylvia. Ik snap dat die "uit je hoofd wilde".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou... wat lief!! Ik zou er zelf nooit aan gedacht hebben om dit zo te doen, maar hoe leuk! Mooi gekleurd ook, de schattige beertjes. Dank je wel voor het meedoen met onze Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah....wat een super lief kaartje heb je ervan gemaakt, Sylvia. Erg leuk gedaan, joh, en ook heel mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige liftkaart heb je gemaakt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super schattig kaartje, het kleuren is goed gelukt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke en mooie lift heb je gemaakt, en mooi toch hoe je hebt gekleurd?! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen