zondag 5 maart 2017

tiny treat bag for you

05-03-2017

Het is alweer even geleden dat ik iets op mijn blog plaatste. Ik heb wel wat dingen gemaakt, maar door het donkere weer kreeg ik de foto's niet goed en was het niet naar mijn zin. 
Nu is het wat beter gegaan.

Voor een jarige de tiny treat bag stans gebruikt. Het witte cardstock bestempeld met spetters. Verder de voorkant versierd. Voor de kaart met oranje fineliner een lijntje langs de rand getekend en het geheel op kraftpapier geplakt. Een cirkel van oranje cardstock gestanst, deze dubbelgevouwen en vastgelijmd. Gaatje erin en het zelf gekleurde lint erdoor. 
Dit vastgemaakt met een stukje jute touw. Het kleine hartje komt uit het rijtje van de voorkant.







gebruikte materialen:
stans tiny treat bag,  , tekst,  groot hart en rijtje hartjes: Stampin' Up
stempel spetters en tekst: Stampin' Up
stans cirkels: Nellie Snellen
design papier: Docrafts Papermania


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en feestelijk zakje heb je zo gemaakt, Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel mooi gedaan!
    En ook nog een gezond snoepzakje...
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sehr schöne Farbkombination, liebe Sylvia!
    Viele Grüße
    Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb ik even gemist :).Superleuke en mooi cadeauzakje.Superleuk afgewerkt met het hartje en de spikkels.Fijne zondag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen